Usein kysyttyä

Usein kysyttyä

Kysymyksiä ja vastauksia

1. Mitä toimitus maksaa?


Ilman toimituskuluja lähetämme Matkahuollon kirjeen ja paketin, Postin toimitus krijeenä, nouto omasta postista ja postin pakettiautomaatin. Matkahuollon jakopaketti ja Postin kotiinkuljetuksen toimituskulut päivittyvät tilaukseesi.

2. Miten voin maksaa tuotteet?

Olemme ulkoistaneet maksuliikenteen Osuuspankkiryhmän Checkout -järjestelmälle. Valitse tilausta tehdessäsi ensin haluamasi tuotteet, jonka jälkeen siirryt ohjeiden mukaan täyttämään yhteystietosi sekä lopuksi siirry Checkoutin sivulle valitsemaan sinulle sopiva maksuvaihtoehto. Maksuvaihtoehdot ovat monipuoliset ja turvalliset.

3.Kuinka nopeasti saan tuotteet?

Toimitamme tuotteet yleensä 2-6 arkipäivässä perille, paikkakunnasta ja tuotteesta riippuen. Joissakin pienempien tukkujen tuotteissa on pitemmät toimitusajat, esim. kahdesta neljään viikkoa. Ne mainitaan tuotteen kohdalla.

4. Miksi osassa tuotteista lukee, että ne ovat loppuneet?

Jotkut maahantuojat ovat supistaneet varastojaan ja arvioivat tuotekysyntää ja tekevät sen pohjalta tilauksiaan. Silloin tuotteen kohdalla ilmoitetaan, että tuote on loppunut ja mainitaan, milloin sitä saa jälleen lisää.

5. Jos tuote on viallinen tai rikkoutunut kuljetuksessa, miten toimin?

Tarkista vastaanottaessasi paketti ja onko pakkaus ehjä. Reklamaatioiden onnistumiseksi toivomme välitöntä yhteydenottoa. Posti on ilmoittanut, että kuljetusvauriot tulisi ilmoittaa heti siihen postitoimipaikkaan, josta paketti on noudettu. Tee reklamaatio kuljetuksessa vahingoittuneesta tuotteesta siis heti Postille ja ilmoita sähköpostitse kuvan kera sähköpostiin nettikauppa@mokkihoperot.fi.

6. Miten toimin, kun tuote ei miellytä minua ja haluan palauttaa sen?

Nettikaupassamme pätevät normaalit kuluttajansuojalain mukaiset palautusehdot 14 vrk:n sisällä. Jos haluat palauttaa tuotteen, ota yhteyttä mielellään sähköpostilla meihin, niin autamme sinua tuotepalautuksessa ja lähetämme palautusohjeet. Älä lähetä tuotetta takaisin ilmoittamatta siitä ensin meille. Rahojen palauttaminen tai laskutuksen peruuttaminen edellyttää yhteydenottoa.

Tuote tulee palauttaa alkuperäispakkauksessaan ja alkuperäiskunnossaan.

Kun tuote on palautunut meille, palautamme tuotteen hinnan kuljetuskuluineen viikon kuluessa teille takaisin.

7. Jos en löydä sitä, mitä tuotetta etsin?

Jos et löydä sitä tuotetta, mitä etsit, ota yhteyttä info@uuttakotiin.fi ja kerro toiveesi. Meillä on paljon yhteyksiä tukkuihin, ja yritämme löytää mieleisesi tuotteen.


Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Maksu pankkipainikkeilla
Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

Joustoraha palvelu on tarkoitettu kaikille yli 20-vuotiaille suomalaisille yksityishenkilöille ja maksimissaan 1000 euron ostoksiin.

Valittuasi maksutavan kauppiaan tarjoamista vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle. Maksu suoritetaan Checkout Finland Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle. Turvallista, helppoa ja nopeaa!

Maksut luottokorteilla
Maksuja voi tehdä kaikilla Luottokunnan korteilla. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle, sekä hoitaa kauppaan liittyvät lakisääteiset ja itse määrittelemänsä muut velvoitteet. Luottokunnan korteilla (Visa, Visa Electron, Mastercard) tehtävissä maksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Ostolaskut Oy:n (2284303-3) välille, joka on maksun saaja ja Checkout -palvelun virallinen yhteistyökumppani, ja joka tilittää maksun myöhemmin kauppiaalle. Luottokunnan sopimuskumppani asiassa on Suomen Ostolaskut Oy.

TOIMITUS

Käytämme lähetysten toimittamiseen Postia, Postin pakettiautomaatteja ja Matkahuoltoa. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen kotiosoitteeseesi tai tekstiviestinä puhelimeesi. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa. Paketit lähetetään haluamaasi postiin tai paketinnoutopisteeseen.

Toimituskulut

Toimituskulut ovat ilmaiset:
- kirje
- paketti, Postin pakettiautomaatti, Nouto postista
- matkahuolto – pakettiautomaatti, nouto Matkahuollosta.
Paketin enimmäispaino 25 kiloa ilmaistoimituksissa. Kotiinkuljetukset Postin tai Matkahuollon kautta ovat maksullisia. Lähetyskulut päivittyvät ostoskoriin.
Alennustuotteilla ei ole palautusoikeutta.

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle. Mikäli haluat tilata tuotteita Suomen ulkopuolelle, ota yhteyttä sähköpostitse.

Toimitusaika

Tilaukset pyritään toimittamaan postiin 2 – 4 arkipäivän aikana. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa. Jälkitoimituksesta perimme erillisen toimitusmaksun. Varastotilamme on rajallinen, joten poikkeuksellisista toimitusajoista ilmoitamme mahdollisimman pian.

Viallisen tuotteen palautus

Sovi palautuksesta asiakaspalvelumme kanssa. Reklamointiaika on 14 päivää tuotteen noudosta. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteessa nettikauppa@mokkihoperot.fi . Asiakaspalvelusta neuvotaan, miten palautus tapahtuu. Palautuksen postimaksun maksaa palauttaja.

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

- Sähköpostilla osoitteesta nettikauppa@mokkihoperot.fi

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit